Jaki UPS?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 09:18:26 MET DST

Witam.

Ponieważ mój UPS umarł śmiercią tragiczną, muszę kupić coś
nowego. Interesuje mnie zasilacz o maksymalnej mocy około
300W, tylko tradycyjnie nie wiem co kupić. Mam do wydania
około 350zł.

Co sądzicie o Ever Eco 500 CDS, kosztuje poniżej budżetu (wiadomo,
im mniej tym lepiej), tylko nie wiem jak się sprawuje. A może coś
innego? W tej klasie nie ma zbyt dużego wyboru...

Pozdrawiam
.Peeter