Re: Jaki UPS?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 11:45:45 MET DST

Użytkownik "MC" napisał:
> Zastanów sie czy potrzebujesz sinusa czy napięcia schodkowego, zwanego
> marketingowo sinusoidalnym. W tym drugim przypadku zasilacze PFC mają
> kłopoty z solidnym wykonywaniem tej korekcji mocy od której biorą nazwę.

W kompie mam zasiłkę z PFC produkcji Seasonic, więc raczej solidna.
Dodatkowo Ever, o którym wspomniałem według specyfikacji produkuje
sinusoidę, a nie schodkowe zbliżenie sinusoidy, więc raczej OK.

> Sinusy są zwykle droższe, ale tani z tej grupy pojawił się bodajże w
> ofercie Orvaldi.

Właśnie Orvaldi mi się posypał, wytrzymał krócej niż podstawowy model
Evera, którego miałem wcześniej. Ale fakt, że póki działał, komputer
pracował
bez najmniejszych problemów, był czas na dokończenie meczyku w kłejka
i wyłączenie komputera. :)

Pozdrawiam
.Peeter