Re: Zakup karty d¼wiêkowej

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 09:21:11 MET DST

> Nie ma to najmniejszego sensu, chyba ¿e chcesz bawiæ siê w voodoo.

W przeciwieñstwie do audio voodoo, jest to dok³adnie pomierzone
w niezale¿nych testach RMAA (s± tego setki stron w sieci), wyja¶nione
technicznie na stronach autorów sterowników (g³ównie ALSA, KX Project),
s³yszalne na "zwyk³ym sprzêcie" (np. porz±dne DIY w granicach 3kzl),
no i nic nie kosztuje, wiêc ka¿dy mo¿e sobie to sprawdziæ sam,
bez nara¿ania siê na koszty oszustów, którzy sprzedaj± "graj±ce
sieciówki" i inne "ocieplaj±ce kable".
A czy "zadzia³a" na "komputerowych g³o¶niczkach"?
Nie wiem, nie posiadam takowych, wiêc nie sprawdza³em.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]