Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 13 May 2009 - 21:58:33 MET DST

Dnia Wed, 13 May 2009 19:37:33 +0200, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> i podobnie jak ty twierdzi, że FAT nie może być używany w dyskach
> większych od 32GB.

Nic podobnego nie napisałem.

> To nie jest zajęcie dla typowego NAS-a.

Jasne, jasne. A dyski przenośne to wymysł marketoidów.

> NTFS support is Read-only. Uważasz to za obsługę NTFS-u?

Żeby chociaż taka była :-). A tu nic...

> Jedno i drugie chińskie. NetGear nie produkuje żadnych elementów.

Nie zrozumiałeś mnie, ale mniejsza z tym. Nie zamierzam się licytować,
tylko wytykam konkretne wady. Które niekoniecznie muszą przeszkadzać
oczywiście. W końcu co za problem używać ext3 pod Windows, prawda? ;-)

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/