Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 01:03:33 MET DST

news:gc6h31fwipf$.dlg@kwinto.prv...

> [...]
>
> Nic podobnego nie napisałem.

A to przepraszam. Niemniej jednak taka uwaga spod pióra autora testu
poważnie podważa jego wiarygodność. Umówmy sie, że nie bierzemy jego wyników
pod uwagę. Zatem nie masz czym poprzeć swojego zdania, że "gigabit jest
tylko w nazwie".

> Jasne, jasne. A dyski przenośne to .

To rzeczywiście wymysł marketoidów. Połączenie dysku sieciowego z
podłaczanym przez USB w jedno nie jest dobrym pomysłem. Nie wykonuje
sprawnie ani jednego, ani drugiego zadania.

> Żeby chociaż taka była :-). A tu nic...

Nośnik do obsługi danych w trybie Read-only nazywa się CD-ROM, DVD-ROM i tak
dalej.

> Nie zrozumiałeś mnie, ale mniejsza z tym. Nie zamierzam się licytować,
> tylko wytykam konkretne wady. Które niekoniecznie muszą przeszkadzać
> oczywiście. W końcu co za problem używać ext3 pod Windows, prawda? ;-)

Po co? Nie możesz połączyć dysku przez kabel sieciowy?