Re: GA m61p-s3 bios

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 11 May 2009 - 22:01:18 MET DST

Osoba Jacek Kalinski napisała na pl.comp.pecet:

> Z włączaniem się samoczynnym komputera - nie stwierdziłem.

Ja ustawiłem sobie na włączanie komputera po przyciśnięciu czegokolwiek
na klawiaturze - wtedy występował problem. Teraz mam konkretny
przycisk.

> Dźwięk przy włączaniu/restartowaniu komputera - potwierdzony; a tam
> gdzie to przeszkadzało, to głośnik odłączyłem.

Ból głowy? Amputujemy!
Ja BIOS miałem chyba od F3 i aktualizowałem jak się pojawiało coś
nowego. Nie pomogło.

> Wolne włączanie - nie zauważyłem. Ale u mnie BIOS nigdy nie pracuje
> na domyślnych ustawieniach, więc może coś odruchowo przestawiam?

Na Windows tego nie widać, tylko przy uruchamianiu GRUB-a. Zresztą
możesz mi wierzyć, niejedną godzinę spędziłem na przestawianiu tam
wszystkiego co się dało.

Na mnie ta płyta robi wrażenie strasznie niedopracowanej i wydało mi się
dziwne że ktoś po prostu chce kupić coś podobnego, mając już
doświadczenie.

W każdym razie podałem argumenty, czemu jednak nie brać podobnej ;]

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur