Re: Przerywa muzyka, wolno działa

Autor: Artur Halaczkiewicz <arturhalaczkiewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 10 May 2009 - 00:35:29 MET DST

> A zrobiłeś coś, dzięki czemu korzystanie z pena nie powodowało
> szalenie systemu?

od tamtej pory ZAWSZE przed wyjęciem jakiegokolwiek urządzenia USB a w
szczególności czegoś gdzie cos zapisywałem/odczytywałem wcześniej
odmontowuje urządzenie /ikona bezpieczne usuwanie sprzętu/ i przestałem mieć
te problemy...
nie wiem czy to było przyczyną ale stwierdziłem zależność: wyrywanie pena ->
pobieranie przez svhost strasznej ilości zasobów -> czkawka systemu. A jak
po bożemu odinstalowuje - wszystko działa ok.

>W jaki sposób zdiagnozowałeś że to właśnie ten
> proces wariował?

jakiś program do szczegółowego podglądu procesów i wykresów zajętości i logi
zapisywane do pliku mówiły że czkawka wsytępowała gdy svhost pobierał 100%
obu rdzeni na chwilę. nie pamiętam co to był za program - jakis shareware.
systemowy podgląd tego nie wykrywał.

mam nadzieję że pomogłem

--
arturh