Re: Przerywa muzyka, wolno działa

Autor: lolszowy <lolszowy_at_gmail.com>
Data: Sun 10 May 2009 - 14:58:22 MET DST

Jeszcze nie wiem, bo przywróciłem system, do stanu sprzed kilku dni a
teraz zabezpieczam go na różnorodne sposoby. Kolega przeskanował mi
pendrive`y kasperskim i dopiero on wykazał kilka wirów i trojanów (ani
avast, ani norton nie wykryły). Instaluje teraz Kasperskiego i bede
się stosował do wspazówek dot. penów i zobaczymy :) Jeżeli nie będę
ponawiał znaczy że pomogło ;)

Dzieki.