Re: Rozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 09 May 2009 - 23:53:22 MET DST

RadoslawF pisze:
> Przy teoretycznym założeniu że używane oprogramowanie/system operacyjny
> wspiera taką opcję. A że nie jest to grupa o windowsach tylko o
> sprzęcie to takie podejście uważam ze nieeleganckie.
Faktycznie nieeleganckie, ale ciężko rozważać sprzęt bez powiązania ze
sterownikami (które mają lub powinny mieć podobną funkcjonalność w
większości systemów). Skoro hardware (codek alc888) obsługuje to co
chcemy (i to chciałem zasugerować) to tylko sprawa zmuszenia
softu/driverów do użycia tej funkcjonalności, a jak to zrobić to już
tylko na marginesie, ewentualnie odsyłam do odpowiednich grup dla
odpowiednich systemów ;)

> Mam mediahub tej samej firmy. Kupiłem go ze trzy lata temu
> bo był najtańszy. No ale skoro musi się rozsypać to zaraz mu
> młotkiem pomogę. Wszak taki "fachowiec" jak ty nie może się mylić.
Cóż, skoro ci działa - niech ci działa długo i szczęśliwie. I wszystkim
innym też. Ale ja po ilości stojących w mym pobliżu kartonów sprzętu do
utylizacji pełnych myszek, klawiatur, głośników, i tego typu gadżetów
tej firmy (tudzież tracer, medion itp podobnej maści) mam jakąś ogromną
niechęć do czegoś, w czym oszczędzano nawet na ilości cyny do
polutowania płytki.