Re: Rozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 09 May 2009 - 23:46:49 MET DST

topek pisze:
> Witaj,
> mam plyte glowna: Gigabyte: M55S-S3 nforce 550 AM2
> Wedlug info jakie znalazlem w sieci jest tam karta muzyczna taka:
> 8-kanałowa karta dźwiękowa Realtek ALC888
>
> Da sie cos zrobic czy kupic rozdzielacz polecany przez Andyego?
Da się. Ten kodek jest "hd audio", obsługuje wybieranie dowolnych
funkcji dowolnych gniazdek (poza gniazdkiem mic-in jeśli się nie mylę),
w windowsowym sofcie wygląda to tak jak na 81 stronie dokumentacji do
twojej płyty:
http://download1.gigabyte.ru/manual/motherboard_mamual_m55s-s3-e.pdf
Wystarczy że jedno gniazdo skonfigurujesz jako "line-out" a jakieś inne
jako "headphone". Jeśli nie używasz windowsa - też się da, widziałem że
w alsie też wykrywanie wtyczek działa :)