Re: Rozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 22:56:31 MET DST

Dnia 2009-05-09 22:00, Użytkownik BartekK napisał:

> Pytał o możliwość przełączania głosniki/słuchawki. Rozwiązanie
> programowe (jeśli tylko możliwe, w zależności od karty i posiadania
> "jack sensingu") wydaje mi się najprostsze, a z pewnością niż jakieś
> rozdzielacze, przełączniki - bo jednak słuchawki jakiś tam wzmacniaczyk
> audio potrzebują, i przeważnie podłączając do jednego wyjścia albo
> będzie grało cicho na słuchawkach, albo będzie szumiało na głośnikach.

Przy teoretycznym założeniu że używane oprogramowanie/system operacyjny
wspiera taką opcję. A że nie jest to grupa o windowsach tylko o
sprzęcie to takie podejście uważam ze nieeleganckie.

Inna sprawa że taki mediahub robi też za przedłużacz do gniazd
najczęściej kiepsko dostępnych więc nie rozumiem twojego zmartwienia
o problem z podpięciem słuchawek i głośników do tego samego gniazda.

> Albo jak zastosuje "mediahub" najsolidniejszej firmy
> mediatech-rodem-z-reala to po 3 użyciach przełącznik w nim się rozsypie...

Mam mediahub tej samej firmy. Kupiłem go ze trzy lata temu
bo był najtańszy. No ale skoro musi się rozsypać to zaraz mu
młotkiem pomogę. Wszak taki "fachowiec" jak ty nie może się mylić.

Pozdrawiam