Re: Kiepsko opakowany HDD ze sklepu internetowego

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 09 May 2009 - 22:52:26 MET DST

On 9 Maj, 22:24, "B.G" <b0ggacU...@wp.pl> wrote:

> Z cyklu tajemnice Vista i Win7,  uruchom speedfana z prawego guzika myszy i
> wybierz polecenie "run as administrator"  i sprawdz jeszcze raz liste
> dysków.

O i teraz wszystko dziala :)
Ciezko zrobic screena z programu, bo tzreba okno przewijac, ale jest
tam opcja anlaizy on-line i w tutaj latwiej jest zrobic screena:

http://img151.imageshack.us/img151/5750/zrzutsmart2.jpg

Ale za to zaniepokoil mnie moj drugi dysk :/ A zwlaszcza Power On
Hours Count:

http://img300.imageshack.us/img300/2246/zrzutsmart3.jpg

Pozdrawiam
Rafal