Re: Hp 1410

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 22:45:42 MET DST

Dnia 07-05-2009 o 18:05 Weronika napisała na pl.comp.pecet:

> Posiadam takie jak w temacie wielofunkcyjne urządzenie... ostatnio
> zmieniałam pojemniki z tuszem.... a dokładnie napełniałam.

Może być kilka przyczyn, a mianowicie:

1.W tuszach tego modelu drukarki jest zainstalowany chip, który kontroluje
poziom
tuszu. Kiedy oryginalny tusz się skończy drukarka wyświetla komunikat:
brak tuszu, błąd
lub być może inny. Aby zresetować chipa trzeba się trochę pobawić, a
pewności nie ma..
http://www.druknet.pl/default.aspx?art=304
2.Czasami zasychają dysze i trzeba je udrażniać, co nie zawsze przynosi
skutek.
3.Po włożeniu tuszu styki nie zawsze trafiają w swoje miejsca i należy je
przeczyścić.
Ja robię w ten sposób, że wyciągam i wkładam tusz aż drukarka go zobaczy.

Pozdrawiam

--
Wiesław
Opera Mail