Hp 1410

Autor: Weronika <werreq85_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 18:05:16 MET DST

Posiadam takie jak w temacie wielofunkcyjne urządzenie... ostatnio
zmieniałam pojemniki z tuszem.... a dokładnie napełniałam.
Niestety drukarka pokazuje mi ów taki komunikat:
Niewłaściwy pojemnik z tuszem
Właśnie zainstalowany pojemnik z tuszem: lewy nie jest przeznaczony do
użycia w tej drukarce...
Nie wiem co robić... to sa oryginalne pojemniki, pierwszy raz
napełniane.. czy może być coś z drukarką...
Cały czas przy włączonej drukarce miga też czerwone światełko przy
kropli tuszu... proszę o pomoc...
Jak możecie