Re: Upgrade bios bez flopa

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 18:49:11 MET DST

On Tue, 5 May 2009 23:26:57 +0200, "maX" <aver@interia.pl> wrote:

>Było wcisnąć F5 czy F8. Wtedy albo oba pliki były wogóle pomijane, albo
>kolejno pytał o każdą linię czy załadowac do pamięci.

Tak, ale wtedy jakoś mi to "umknęło" ;-)

>Inna rzecz, że skoro nie potrzebowałeś CS i AB pod DOSem, to nie wiem co
>wogóle w nich trzymałeś, skoro Win98 ich praktycznie nie używa.

A gdzie ja napisałem, że nie potrzebowałem!? Miałem tam całkiem sporo
różnych ciekawych rzeczy, DOS-owe drivery do AWE32, egapl i keybpl
zamiast "oryginałów", pamięć ems... Nie pamiętam już co jeszcze, to
prehistoria, ale trochę tam tego było i wszystkiego potzebowałem...

>Nie trzeba sprawdzać - DOS nie działa na NTFS.

To oczywiste, ale może ten program fleszujący działał by z linii
komend XP, chociaż chyba małe szanse na to...

--
A.