Re: Upgrade bios bez flopa

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 09:30:28 MET DST

> Chce uaktualnic bios plyty i karty grafiki ale nie mam stacji dyskietek, a
> wszystkie znalezione w googlach poradniki mowia o starcie komputera w dos
> flopa. :(
> Czy jest inny sposob?

Sprawdź płytę instalacyjną od MB, na jednej z płyt miałem swego czasu
windowsowe narzędzie do aktualizacji BIOS, BIOS był AWARD więc i narzędzie
powinno być osiągalne w internecie.
Płyta pochodziła od ECS, niestety poszła dalej w świat, jak poszukasz na
stronie ECSa to może się coś tam znajdzie.
Piotr