Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 20:34:08 MET DST

> Oczywi¶cie, bo liczba kombinacji rozmaitego oprogramowania, jakie mo¿na
> znale¼æ w systemach userów, stale wzrasta, i stale wzrasta
> prawdopodobieñstwo konfliktów. Wypuszczaj±c taki soft trzeba by
> dodatkowo zatrudniæ dobrego specjalistê od Debiana, Ubuntu, RedHata,
> OpenSUSE i stu innych mniej znanych dystrybucji,

nietrzeba. Sam sobie generujesz problemy, i piszesz ze problem s± nie do
przej¶cia. Nvidia (to chyba du¿a i znana firma) udostêpnia 2
sterowniki. pod linuksa i po suse. niepytaj mnie dlaczego tak, ale 99.9%
linuksów maj± "osterownikowanych", w tym przynajmniej jedn± dystrybucje
"osterownikowan±" za pomoc± klinania myszk±.

> coby odpowiada³ na
> maile u¿ytkowników.

ten problem za³atwia spo³eczno¶æ.
> IMO, dopóki znacz±co nie wzro¶nie rynek u¿ytkowników
> Linuksa - i to ten komercyjny rynek - nikt na to nie pójdzie...

u¿ytkowników jako ludzi, nie jako komputerów. Tak sie korzystniej liczy.

Napisa³em ten list, a czyta go wielu ludzi. Aby to by³o mo¿liwe, list
przeszed³ przez wiele komputerów. Kto¶ policzy ile? obstawiamy zak³ady
na ilu z nich dzia³a windows?

ToMasz