Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 May 2009 - 19:40:11 MET DST

Dnia Sun, 3 May 2009 17:22:56 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Przykład z d..y, weź zobacz na dowolną grupę windowsową ile problemów
> mają ZU i czemu mają im pomagać HK cośtam cośtam w regedit - rozwiazanie
> niby wykracza poza poziom ZU, ale jakość wszyscy przymykają na to oko, no
> ale jak Linuxie jest potrzeba zmiany coś w zwykłym pliku tekstowym w etc,
> to robi się problem że się nie da wyklikać tego czy tamtego.

Przykład dotyczy urządzenia dostępnego w handlu, dla którego producent
dostarczył sterowniki i oprogramowanie. I chwała mu za to, ale nie o tym
mowa. Chodzi o to, że zwykły ZU z jego instalacją będzie miał kłopoty i
trzeba mu zapewnić wsparcie techniczne. CBDU.

> W obu systemach są podobne problemy - ja znam dość dobrze windowsa xp i
> trochę lepiej debiana - oba generują problemy nierozwiązywalne dla ZU.
[...]

Oczywiście, bo liczba kombinacji rozmaitego oprogramowania, jakie można
znaleźć w systemach userów, stale wzrasta, i stale wzrasta
prawdopodobieństwo konfliktów. Wypuszczając taki soft trzeba by
dodatkowo zatrudnić dobrego specjalistę od Debiana, Ubuntu, RedHata,
OpenSUSE i stu innych mniej znanych dystrybucji, coby odpowiadał na
maile użytkowników. IMO, dopóki znacząco nie wzrośnie rynek użytkowników
Linuksa - i to ten komercyjny rynek - nikt na to nie pójdzie...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/