Re: Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 00:57:59 MET DST

Użytkownik "KRIZZ" <pfff.torrent@gmail.com> napisał w wiadomości
news:gtjl0k$hlp$1@news.vectranet.pl...

> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
> wiadomości news:gtid7b$l86$1@inews.gazeta.pl...

> drukuję pod windowsem, program to MS WORD 2003, lub nawet z acrobat
> readera, niestety tutaj już nie jest dobrze... :-/ na prawdę nie wiem jak
> sobie z tym poradzić, gdzieś na angielskim forum przeczytałem że trzeba
> wyłączyć jakąś opcję w zakładce PORTY, włącz obsługę dwukierunkową...
> odznaczyłem lecz to nie rozwiązało mojego problemu:(

Po wylaczeniu obslugi trzeba jeszcze odlaczyc drukarke i ja zrestartowac (a
najlepiej zrestartowac i drukarke i peceta)
pogooglalem chwile i twoj problem wydaje sie byc dosc powszechny:
http://forums13.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?admit=109447627+1241563411844+28353475&threadId=1205544
i linki w srodku tez poczytaj

generalnie kod PCL (Esc)*s1M to komenda jezyka PCL, ktora kaze zwrocic
drukarce do systemu wielkosc pamieci drukarki - dlatego wylaczenie
komunikacji dwukierunkowej powinno pomoc na ten konkretny problem. Ale nie
wiem, czy rozwiaze calkowicie (wg informacji z googli - rozwiazuje)

Ale jesli nie - proponuje zgodnie z sugestia kolegi uzycie innych
sterownikow - jesli nie ze strony HP, to zainstaluj drukarke ze sterownikiem
uniwersalnym do laserjet'ow - "HP LaserJet" bez zadnych numerow czy modeli.
Tylko oczywiscie przy tym sterowniku nie ma mowy o jakichs dodatkowych
opcjach typu duplex, zszywacz, znak wodny, kolor itp.

Pozdrawiam
Michal