Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: KRIZZ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Fri 01 May 2009 - 23:05:08 MET DST

news:10jtpwlq1mzw8$.dlg@kwinto.prv...

> Radek, co Ty za herezje piszesz. Toż najwygodniejszą rzeczą w moim
> iPlusowym modemie jest właśnie to, że mam komplet sterowników na
> pokładzie. A Linux........ Mam się przejmować, że w Burundi biją
> Murzynów? Oj, chyba za bardzo się zrobiłeś poprawny politycznie :-)).

chodziło mu chyba o to, że takie urządzenia z wbudowanymi sterownikami będą
troszkę droższe...

> Za 5 lat HSDPA też będzie zabytkiem.

dlatego powinni usprawniać tak nowe systemy operacyjne, aby była możliwość
korzystania z tych samych sterowników pod każdym systemem windows / linux
itp

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4049 (20090501) __________