Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 May 2009 - 21:56:27 MET DST

Dnia Fri, 01 May 2009 19:18:45 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Wręcz przeciwnie. Jest to coraz szerzej stosowane i jest chy-
> ba nawet w trakcie zgłoszenia do patentu.
>
> I to *bardzo* niedobrze, że się takie coś stosuje, bo jest to
> potwierdzenie monopolu systemów operacyjnych Windows.

Radek, co Ty za herezje piszesz. Toż najwygodniejszą rzeczą w moim
iPlusowym modemie jest właśnie to, że mam komplet sterowników na
pokładzie. A Linux........ Mam się przejmować, że w Burundi biją
Murzynów? Oj, chyba za bardzo się zrobiłeś poprawny politycznie :-)).

Za 5 lat HSDPA też będzie zabytkiem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/