Re: pomocy

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 07:19:54 MET DST

fjack pisze:

> Wyrzuciłem też (po zainstalowaniu nowych) stare sterowniki (Omega). Nowa
> karta się nie uruchonmiła. Stara uruchomiła się bez problemu w innej,
> nieoptymalnej rozdzielczości i komputer od razu zaczął instalować
> sterowniki.

Źle robisz. Stare stery odinstalowuje się najpierw, a nie po
zainstalowaniu nowych. Odinstaluj na starej karcie WSZYSTKIE stery i
wtedy zmień kartę, bez instalacji nowych.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na