Re: pomocy

Autor: fjack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 22:59:58 MET DST

Solar wrote:

> Ma dwa wejścia DVI? Próbowałeś podłączyć do drugiego?

ma HDMI, DVI i analogowe (D-SUB)
podłączyłem stary monitor pod analogowe i sytuacja jest identyczna. Po
ekranie startowym nastaje ciemność.

Wyrzuciłem też (po zainstalowaniu nowych) stare sterowniki (Omega). Nowa
karta się nie uruchonmiła. Stara uruchomiła się bez problemu w innej,
nieoptymalnej rozdzielczości i komputer od razu zaczął instalować
sterowniki.
Obawiam się niestety, że nowa karta jest uszkodzona.

--
Jack