Re: pomocy

Autor: Jacek <orm_at_fcnzh.cy>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 00:03:45 MET DST

Użytkownik "fjack" <fjacek.wywalto@op.pl> napisał w wiadomości
news:gt7obo$l2b$1@news.onet.pl...

> Włożyłem starą, zainstalowałem sterowniki z nowej karty (dołączonej do
> nowej karty).

Ano właśnie - NIE instaluj nowych sterów na starej karcie - włóż starą
karte, odinstaluj sterowniki, włóż nową, i teraz próbuj po restarcie
instalować nowe...

Druga sprawa, to tak jak pisał "Solar" - jak ma dwa wejścia DVI, to podłącz
do drugiego... Dawno u siebie nie "mieszłem" w sprzęcie, ale zdaje się, że
właśnie tak jest - poprawnie działa na jednym z wyjść DVI, a na drugim...
Ciemno.

--
Jacek S.