Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 16:48:37 MET DST

On Sun, 26 Apr 2009 15:30:33 +0200, Diverek
<USUN-TO-Z-ADRESU-divek@op.pl-TO-TEZ> wrote:

>Witam wszystkich,
>
>Polećcie mi proszę 2-3 modele LCD 22-24'' do maksymalnie 2tys. zł.
>Monitor głównie do gier (PC+konsola), od czasu do czasu praca z tekstem
>i obróbka zdjęć.
>Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Wiem, że powinien mieć DVI, HDMI,
>pełną regulację kontrastu, barw itp. Natomiast co do parametrów
>technicznych...?
>Jak do wielkości monitora mają się rozdzielczości x1050, x1080, x1200?
>Szukać takiego z FullHD czy x1050 wystarczy ? Nie miałem okazji tego
>porównywać.
> [...]

Nie wiem, czy Ci sie nada, ale polecalbym LG, a to z tego powodu, ze
jako jedyny wymienia do miesiaca od zakupu monitor, gdy jest
uszkodzony nawet jeden piksel. A norma dopuszcza o wiele wiecej niz
jeden...

Wiem stad, ze kupilem sobie do normalnej pracy, monitor z tunerem TV,
LG 20" i w domu sie okazalo, ze swieci jeden piksel. Praktycznie w
niczym nie przeszkadzal, ale skoro LG daje taka dodatkowa
gwarancje. :-)

Poza tym, jestem z niego bardzo zadowolony, wide z regulowanymi
pilotem ustawieniami, HD ready, o wiele lepszy od poprzednika, manty,
ktory w ciagu 3. lat juz drugi raz nawalil, wiec z zadowoleniem
kupilem LG.