Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 17:54:18 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Wiesz, ja wiem jak się to odbywa w podstawówce. Przychodzi dziecko ze
> szkoły i prosi o pomoc, bo pani kazała zrobić prezentację w

Kiedys nazywało sie to "albumy", teraz prezentacje.
Zawsze duzo tego bylo w szkole - zarówno dawnej jak
i terazniejszej. Jaka jest wartosc takich prac mozna
by godzinami.

Akurat dobrze jest, ze pani wymaga na komputerze.
Zbieranie tresci, oprawa graficzna, kolorystyka.
Dobra, twórcza zabawa. Wole pomóc w takiej pracy,
niz w wyklejaniu gazetki ...

Ze w PowerPoincie - no cóz - pewenie to dla Pani synonim.
Ale tak naprawde to poza PP nic nie ma.

Nie wiem zatem co masz do zarzucenia szkolnym prezentacjom.

pozdro

--
A S