Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 18:11:34 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."

>Kiedys nazywało sie to "albumy", teraz prezentacje.
>Zawsze duzo tego bylo w szkole - zarówno dawnej jak
>i terazniejszej. Jaka jest wartosc takich prac mozna
>by godzinami.
>
>Akurat dobrze jest, ze pani wymaga na komputerze.
>Zbieranie tresci, oprawa graficzna, kolorystyka.
>Dobra, twórcza zabawa. Wole pomóc w takiej pracy,
>niz w wyklejaniu gazetki ...
>
>Ze w PowerPoincie - no cóz - pewenie to dla Pani synonim.
>Ale tak naprawde to poza PP nic nie ma.
>
>Nie wiem zatem co masz do zarzucenia szkolnym prezentacjom.

Jeszcze raz, powoli i wyraźnie - gdyby to było na, powiedzmy, biologii,
nie miał bym jakichś wielkich pretensji. Ot, "zrób prezentację o
kwiatkach lewego brzegu Warty". Ale to jest wpajanie uczniom na
przedmiocie "informatyka" (czy jak to się tam obecnie nazywa), że
komputera należy używać bezmyślnie. I to jest równie głupie, jak uczenie
na matematyce, które przyciski kalkulatora do czego służą, zamiast
tłumaczyć czym są działania matematyczne.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ This tagline is umop apisdn
\  Kruk@epsilon.eu.org   /