Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 13:22:55 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Co do uczenia poszczególnych programów: nie ma sensu uczenie
>*szczegółów* poszczególnych programów. Ale zasad warto uczyć.
>Na przykład obsługi programów reprezentujących daną kategorię.
>Oczywiście, lepiej byłoby uczyć programów otwartych i darmo-
>wych, ale spójrzmy prawdzie w oczy: jeżeli ktoś po szkole
>średniej idzie do pracy, to będzie wolał znać Worda niż
>OpenOffice.org Writer -- po prostu pracodawca chętniej na
>niego spojrzy.

Wiesz, ja wiem jak się to odbywa w podstawówce. Przychodzi dziecko ze
szkoły i prosi o pomoc, bo pani kazała zrobić prezentację w
PowerPoincie. Przy czym nawet słowem nauczyciel nie raczył poruszyć
najważniejszego tematu - jaki w ogóle jest sens robienia prezentacji.
Istotne było tylko jak się robi kolorowe literki i efekty z cyklu "wieś
tańczy i śpiewa".

--
[------------------------] Wiesz, skopanie czegoś nigdy nie jest syste-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] mem przykrojonym  do  wymagań  90%  użytkow-