Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 23:35:44 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości grup >
Nie ma informatyki w nauczaniu podstawowym/średnim. Jest
> *edukacja informatyczna*. Polega ona na szkoleniu w *obsłu-
> dze* komputera. Nie wiem, jak wygląda program nauczania,
> ale chyba prawie całkiem zrezygnowano z nauczania programo-
> wania.

Oj nie tak dawno właśnie w liceum było programowanie.

W pewnym sensie to dobrze, w pewnym źle (algorytmika
> i *absolutne podstawy* programowanie w LOGO czy BASICu by
> się przydały).

Jak uczą tylko w turbo pascalu i C (żeby chociaż C++).

> Poza tym pamiętaj o obecnym poziomie nauczania i możliwoś-
> ciach egzekwowania wiedzy. Nawet nauczenie obsługi Painta
> powoli staje się problemem...

Z 2 lata temu widziałem w tv właśnie naukę obsługi ms paint. Niestety nie wiem,
czy przerobili materiał z notatnikiem.
Świat schodzi na psy widząc takie rzeczy. Nie zapomnę moich przygód z 486, 8 MB
ram i win 95. Komendy w dosie, NC. Teraz nawet dzieciakom nie chce się klikać
(muszą mieć wszystko gotowe).