Re: Laptopa chcialem kupic...

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 16:11:19 MET DST

Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:49:37 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Bzdura.
>
> Dobrze skonfigurowany, czyli:
>
> 1) Praca na koncie użytkownika, a nie administratora.
>
> 2) Dostęp do Internetu bezpiecznym oprogramowaniem.

A co to da, jeśli np. będę chciał ściągnąć ze znanej mi strony znany mi
program, ale serwer został przejęty przez hakerów i zamiast dobrego
programu, będzie zawirusowany?

> 3) Wyłączony autostart z nośników wymiennych.

To oczywiste. Ale nośniki wymienne służą temu, żeby wymieniać się plikami z
innymi. A co, jeśli ktoś da mi zarażony plik?

> Żeby używać komputera trzeba się na tym znać. Bez umiejętności
> nawet użycie pralki automatycznej skończy się zalaniem miesz-
> kania lub podarciem ubrań.

Kto się zna, ten używa programu antywirusowego. Chyba, że z komputera
korzysta w sposób bardzo specyficzny.

--
GLaF