Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: jakup <jakup13_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 22:22:56 MET DST

Solar pisze:
> Dziwne co piszesz. Z GT miałem 7600 i 8800 i wtyczka svideo pasowała
> normalnie, bez żadnego wyłamywania.

Zobacz: http://solar.blurp.org/tvout.html (wyjście karty ATI) ta u góry
z siedmioma pinami jest podobna do mojej w przejściówce, tylko zamiast
plastikowego kołka (czarny poziomy prostokąt) moja ma dodatkowo jeszcze
2 piny, czyli 9 plus masa. I takie gniazdo tv-out z 9 dziurami mam w
kompie. Natomiast wtyczka kabla svideo/euro, który kupiłem wygląda
dokładnie jak na rysunku poniżej. Czyli przejściówka pasuje idealnie a
kabel ma kołek tam, gdzie w gnieździe tv-out są miejsca na 2 piny. Jasno
gadam?

> Może faktycznie coś nie tak z TV? Sprawdzałeś drugie euro? Włączasz
> dobry program? Może w menu musisz wybrać rodzaj sygnału wejściowego?

Euro w TV mam jedno. Włączam dobry program (ten, na którym wcześniej
było wszystko OK, nie da się chyba tego rozstroić, to jest AV). Rodzaje
sygnału zmieniałem i próbowałem różnych, nic nie dało.
pozdrawiam