Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?

Autor: Toper <SPAM.toperek_at_interia.pl.SPAM>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 12:03:54 MET DST

kupiłem
Brother DCP 585CW
jest zarąbista :-)
Na razie skonfigurowałem ją na XP i Viście, w XP zdalne drukowanie i
skaner działa znakomicie. Można jednym guzikiem skanować przez sieć
podając docelowy komputer (na razie nie działa mi to w Viście, ale
jeszcze nie walczyłem z tym dłużej).
Dostęp do włożonej karty pamięci przez ftp też (drukarka wystawia
zawartość karty w swoim serwerze ftp).
Można drukować bezpośrednio z karty.
Ma zarówno Ethernet jak i Wifi, przy WiFi nie chciała mi pójść z TKIP i
zmieniłem na AES, zalogowała się do APN i działa.

Napiszę więcej jak się dłużej nią pobawię.

Pozdrawiam
Toper