Witam!
Potrzebuję kupić tanią drukarkę do (bardzo)mini biura, chciałbym żeby
miała też skaner zintegrowany. Będę drukował max 50 stron miesięcznie,
do tego może z 10 w kolorze, więc atramentówka powinna wystarczyć.
Niestety nie mam za dużego budżetu, max 400 zł, ale wolałbym
300-350... Proszę o radę, którą wybrać?
W chwili obecnej myślę o:
Epson Stylus Office BX300F
http://www.komputronik.pl/Drukarki/Epson_Stylus_Office_BX300F/pelny,id,64084,s,1/
HP DeskJet F735
http://www.komputronik.pl/Drukarki/HP_DeskJet_F735/pelny,id,66087,s,1/
Canon PIXMA MP540
http://www.komputronik.pl/Drukarki/Canon_PIXMA_MP540/pelny,id,61296/
dzięki za wszelkie sugestie
J.
Received on Mon Apr 20 13:20:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Apr 2009 - 13:51:04 MET DST