Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)

Autor: Toper <SPAM.toperek_at_interia.pl.SPAM>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 13:22:51 MET DST

Witam,
możecie polecić drukarko-skaner do zastosowań domo-biurowych? Drukowane
jest niewiele, najwyżej kilka-kilkanaście stron dziennie, czasami przez
kilka dni nic, ale po za okresem wakacyjnym drukarka nie ma szansy
zaschnąć, bo zawsze te kilka kartek co kilka dni drukuje.

Raczej myślę o kolorze, czyli atramencie, bo ceny laserów są zbyt
wysokie jak na taką ilość wydruków. Polecany jest Brother jako dobre
ekonomiczne rozwiązanie, może jakieś inne typy? Oczywiście zależy mi na
tanich popularnych zamiennikach ,niekłopotliwych w obsłudze...

Możecie coś polecić?

Pozdrawiam
Toper