Re: Drukarka do etykiet

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 21:46:08 MET DST

Użytkownik "JwZw" <jwzw@interiaaa.pl> napisał w wiadomości
news:gsfttg$70l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.

Przede wszystkim na tym takim papierze naklejkowym - glownie adresy na
koperty i male paczuszki.

> Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
> etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.

O widzisz. O tym wogole nie wiedzialem.

> Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.

W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

> Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
> drukować dużo i tanio.
> Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skanery=124-cats_left

No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
1200 zł brutto. I tak sie zastanawiam czy do drukowania zwyklych naklejek
adresowych taki "mercedes wsrod drukarek" jest potrzebny:) Ten przeskok
cenowy jest jak dla mnie troche zbyt duzy (nie pod wzgledem braku pieniedzy,
tylko dostosowania moich potrzeb do drukarki). Z drugiej strony lubie kupic
cos "raz a dobrze".

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik