Re: Drukarka do etykiet

Autor: JwZw <jwzw_at_interiaaa.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 21:17:11 MET DST

Użytkownik "Gabriel" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gsfnu9$phk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Na allegro widzialem: Brother QL-500A oraz Dymo LW400, przy czym ta druga
> jest o okolo 200 zł drozsza i nie wiem, czy roznica w cenie jest
> uzasadniona.
> Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I
> dzialajace pod XP.

Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.
Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.
Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.
Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
drukować dużo i tanio.
Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skanery=124-cats_left