Re: KVM over ethernet

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 18:03:34 MET DST

Użytkownik "Buniek" <NO_SPAMmbuniek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gs9d4f$bch$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Poszukuje dobrego KVM`a over ethernet (na 1 komputer) do sterowania
> komputerami jeszcze na DOSie ktore sa w innej lokalizacji, czy grupowicze moga
> polecic jakiegos producenta lub model ktory uzywaja i sa zadowoleni. Fajnie
> jakby mial cos takiego jak reset podpinam kabelek miedzy plytą glowna a KVM`em
> i moge zrobic ciezki reset :).
>
> Buniek

NIe mam na temat tego urzadzenia opini- ale ten model spełnia wymagania
http://www.capslock.pl/produkty/_(kvm-e500)_przedluzacz_konsoli_kvm_po_ethernet_cat.5e,6_do150_m/1459

Co do resetu to zawsze mozesz pociagnąc dodatkową pare kabli telefonicznych
czy skrętki dla resetu,
Chyba ze z tego ethernetu któraś para jest nie uzywana w tym urządzeniu wtedy
ją mozna wykorzystać.