Re: KVM over ethernet

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 22:43:27 MET DST

> NIe mam na temat tego urzadzenia opini- ale ten model spełnia wymagania
> http://www.capslock.pl/produkty/_(kvm-e500)przedluzacz_konsoli_kvm_po_ethernet_cat.5e,6_do150_m/1459

Dzieki poczytam o tym sprzecie niewiarygodnie tani jest :) udalo mi sie
znalezc:

http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/usb08735.jpg 1.331,10 pln
i jeszcze jakiegos D-Linka za 2500 netto

> Co do resetu to zawsze mozesz pociagnąc dodatkową pare kabli
> telefonicznych czy skrętki dla resetu,
> Chyba ze z tego ethernetu któraś para jest nie uzywana w tym urządzeniu
> wtedy ją mozna wykorzystać.

Inna lokalizacja w tym przypadku to drugi koniec miasta :) po swiatelku :)
wiec wykorzystania skretki jakos sobie nie wyobrazam. Chyba ze nie wpadlem
na Twoj tok myslenia i widzisz jakies rozwiazanie w takiej konfiguracji.

Buniek