Re: kto ma laptop Compaq Armada M700 ?

Autor: wowa <wowa3_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 19:12:50 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gs828d$okc$1@inews.gazeta.pl...

> 1.
> chce bootowac z cd, przestawic w biosie na takie wlasnie bootowanie.
> czy faktycznie do biosu wchodzi sie przez F10 i tam nawiguje sie
Bios to bios :) Nr wejścia powinien być na ekranie startowym. Zawsze można
sprawdzić inne kombinacje.

> 2.
> czy po wykonaniu f10 + bootowaniu z cd z OSem bez problemu uda sie format
> likwidacja starych partycji + zalozenie nowych i instalacja z bootowalnej
> cd
Tak. Na naszym jest Win98.

> 2a.
> czy jesli jednak zechce zachowac ten okrojony xp, za to zlikwidowac
> pozostale partycje [linuksowe], to jak to wykonac? zabootowanie z jakiejs
> cd
Tutaj będę filozofował. Partycje linuksowe zawsze usuwałem linuksem.

> 3.
> w jaki sposob moge dobrac sie do ustawien monitora? jakas kombinacja
Przyjrzyj się klawiaturze, jeden klawisz powinien być "Fn"

Reszty nie wiem, laptop nie mój i pisałem z pamięci. Jak ktoś nie dopowie to
sprawdzę poniedziałek/wtorek.

Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!