acet kłopot

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 01:00:02 MET DST

Witam!
Acer Travelmate 4060.
Myślałem, że system XP - ale przy instalacji pojawia się
albo błąd 0x0000008E albo błąd formatowania dysku,
niezależnie, czy FAT32 czy NTFS.

ZAinstalowany po perypetiach (STOP, więc restart, wykrywanie sieci
się wiesza, więc restart) wykazuje 98% zużycia
procesora w procesie SYSTEM. Czasem po kilku chwilach , czasem po dobie.

MemTest nie wykrywa błędów po 12 "Passach".

XP Home Sp2, Sp3 legal, XP Prof pirat - objawy takie same.

Co lepszego od Memtestu jest? Dysk wymieniłem na inny.

Feromon