Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Przekota"
>> Z tego co sie orientuje, brak reakcji w czasie dozwolonego terminu (sklep
>> zastrzega sobie termin do 28 dni!) moge zarzadac zwrotu pieniedzy. Jak to
>> wyglada?
>
> Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
> sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
> sprzedawca reklamację zaakceptował.
> Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej.
>
wałki ciśniesz.
1 reklamacja - i z tego skorzystał
2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.
1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.
TERAZ to już jest musztarda po obiedzie. Radziłbym grzecznie porozmawiać
z kierownikiem serwisu, wytłumaczyć sprawe, Twój punkt widzenia.
Kierownik też człowiek, powinien zrozumieć.
Jeśli jednak będziesz "darł ryja" ( tak miedzy nami masz powód) to Twój
dysk rzeczywiście upanie, i każda ekspertyza potwierdzi to co wykazał
serwis.
Co do czasu naprawy, to jest powiedziane ze serwis ma sie zmieścić w
tyle a tyle dni, ale nie jest powiedziane ze w tym czasie musi Ci go
dostarczyć. JAkbyś w ostatnim dniu _zażądał_ odpowiedzi i wydania towaru
- to nie było by 2 zdań. W opisanej przez Ciebie sytuacji.. czarno to widze.
ToMasz
Received on Thu Apr 16 19:15:08 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 19:51:03 MET DST