Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 19:10:01 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Przekota"
>
> Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
> sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
> sprzedawca reklamację zaakceptował.
> Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej.

wałki ciśniesz.
1 reklamacja - i z tego skorzystał
2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.

1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.

TERAZ to już jest musztarda po obiedzie. Radziłbym grzecznie porozmawiać
z kierownikiem serwisu, wytłumaczyć sprawe, Twój punkt widzenia.
Kierownik też człowiek, powinien zrozumieć.
Jeśli jednak będziesz "darł ryja" ( tak miedzy nami masz powód) to Twój
 dysk rzeczywiście upanie, i każda ekspertyza potwierdzi to co wykazał
serwis.
Co do czasu naprawy, to jest powiedziane ze serwis ma sie zmieścić w
tyle a tyle dni, ale nie jest powiedziane ze w tym czasie musi Ci go
dostarczyć. JAkbyś w ostatnim dniu _zażądał_ odpowiedzi i wydania towaru
- to nie było by 2 zdań. W opisanej przez Ciebie sytuacji.. czarno to widze.

ToMasz