Osobnik posiadający mail januszek@polska.irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> klient jest najwazniejszy...
>
> Jak mówi stara zasada: Klient ma zawsze rację - dopóki nie zapłaci...
> Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem. Jej warunki powinny być z góry
> określone. Jeśli w tej, z której skrozystałeś jest napisane, że mogą jej
> nie uznać bo "coś" to w zasadzie masz marne realnie szanse żeby to
> obalić. Metoda zadzwonienia i konkretnego argumentowania z kierownikiem
> serwisu faktycznie moze czasem zdziałać cuda ;)
pytanie po cóz korzystac w takiej sytuacji z gwarancji, skoro nie odobaja
nam sie jej zapisy.
-- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic na to nie można poradzić. To byłby dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin ShawReceived on Thu Apr 16 18:15:09 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 18:51:04 MET DST