Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 18:12:30 MET DST
Message-ID: <16042009.1CC137C9@budzik61.poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osobnik posiadający mail januszek@polska.irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

>> klient jest najwazniejszy...
>
> Jak mówi stara zasada: Klient ma zawsze rację - dopóki nie zapłaci...
> Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem. Jej warunki powinny być z góry
> określone. Jeśli w tej, z której skrozystałeś jest napisane, że mogą jej
> nie uznać bo "coś" to w zasadzie masz marne realnie szanse żeby to
> obalić. Metoda zadzwonienia i konkretnego argumentowania z kierownikiem
> serwisu faktycznie moze czasem zdziałać cuda ;)

pytanie po cóz korzystac w takiej sytuacji z gwarancji, skoro nie odobaja
nam sie jej zapisy.

-- 
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw
Received on Thu Apr 16 18:15:09 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 18:51:04 MET DST