Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 19:44:07 MET DST

Netx pisze:
> Użytkownik "Leszek"
>
> Nie wiem czy pomogę ale w tej firmie: http://www.amiserwis.pl/
> kupiłem na giełdzie przy Batorego przejściówkę DVI-HDMI i kabel HDMI 5m
> przez które na pewno dźwięk idzie OK - przynajmniej z moją kartą od
> nVidii. Może mogliby Tobie wysłać taki komplet. Odniosłem też wrażenie
> że znają się na różnych kabelkach przejściówkach.
> Przejściówka która u nich kupiłem ma jakąś diodę świecącą, ma
> *wszystkie* piny (ważne) od strony DVI i jest czarna, niestety zgubiłem
> opakowanie i nie podam producenta.
> [...]

Dzięki,

Taniej wyjdzie zakup samego kabla audio, ale może przypadkiem kabel
DVI-HDMI, który posiadam, obsługuje też dźwięk, i problem polega na tym,
że w moim systemie (Windows XP SP2) nie ma tego SPDIFa jako urządzenia
audio. Może ktoś się orientuje, co zrobić, żeby w Windowsie XP pojawił
się SPDIF jako jedno z urządzeń odtwarzania dźwięku.

Pozdrawiam,
Leszek