Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 16:19:50 MET DST

W dniu 2009-04-15 19:44, Leszek pisze:

> Taniej wyjdzie zakup samego kabla audio, ale może przypadkiem kabel
> DVI-HDMI, który posiadam, obsługuje też dźwięk, i problem polega na tym,
> że w moim systemie (Windows XP SP2) nie ma tego SPDIFa jako urządzenia
> audio. Może ktoś się orientuje, co zrobić, żeby w Windowsie XP pojawił
> się SPDIF jako jedno z urządzeń odtwarzania dźwięku.

Przecież masz, sam pisałeś:

> jako źródło
> wyjścia mam wybraną opcję 'Cyfrowe źródło wyjścia audio'.

Innego urządzenia audio mieć nie będziesz, to nie ATI - w nVidii to jest
po prostu przejściówka mechaniczna: podłączasz wyjście cyfrowe z
dźwiękówki do pinów w karcie graficznej, które są podłączone przez
niewykorzystywane w standardzie piny DVI i przejściówkę do odpowiednich
pinów HDMI.