Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 19:33:24 MET DST

Użytkownik "Leszek"
> Nie ma dźwięku przez głośniki telewizora Sharp LC-32AD5E.

Nie wiem czy pomogę ale w tej firmie: http://www.amiserwis.pl/
kupiłem na giełdzie przy Batorego przejściówkę DVI-HDMI i kabel
HDMI 5m przez które na pewno dźwięk idzie OK - przynajmniej z
moją kartą od nVidii. Może mogliby Tobie wysłać taki komplet.
Odniosłem też wrażenie że znają się na różnych kabelkach
przejściówkach.
Przejściówka która u nich kupiłem ma jakąś diodę świecącą, ma
*wszystkie* piny (ważne) od strony DVI i jest czarna, niestety
zgubiłem opakowanie i nie podam producenta.
Na kabel DVI-HDMI nie dałem się namówić bo wolę mieć osobno kabel
i przejściówkę. Oprócz tego połowa sprzedawców na giełdzie
stanowczo twierdziła że nie zadziała dźwięk po przejściówce
DVI-HDMI ani po kablu DVI-HDMI (co nie jest prawdą bo u mnie
działa).
Nie wiem jaki masz system ale u mnie na Vista aby szedł dźwięk
przez HDMI to muszę ustawić SPDIF jako domyślne urządzenie audio.

I jeszcze taki myk: jak podłączyłem kabelkiem SPDIF dźwięk do
karty graficznej ustawiając piny "na logikę" to z początku nie
działało. Dopiero po zamianie pinów w SPDIF zaczęło brykać.

Pozdrawiam,
Marek