Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 21:55:13 MET DST

> pala, ale monitor nie reaguje - czarny ekran. Monitor na pewno jest ok, bo
> stary komputer na tym starym monitorze - dziala.

czy ten kineskopowy to nie przypadkiem LG Flatron 17'' ? Jeżeli tak to one
bardzo często jakimś cudem gryzą się z Asusami i komputer nie rusza.
Ostatnio temat przerabiałem na płycie Asus jakieś 7 lat temu ale wtedy po
podłączeniu Flatrona do karty graficznej płyta główna krzyczała głosem
pc-speakera "no cpu installed". Do tej pory nie mam pojęcia co mogło być
powodem ale z tamtym Flatronem nie szło odpalić tamtego komputera. Z każdym
innym monitorem komp chodził prawidłowo tak samo tamten Flatron nie obsadzał
żadnego innego komputera.