Re: Laptop Acer, obciążenie procesora, hibernacja

Autor: cyrylski <cyrylski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 21:43:17 MET DST

cyrylski pisze:
> [...]
> komputerze). Nie wydaje sie specjalnie zabrudzony w środku (sprawdzałem
> okiem nieuzbrojonym przez klapki w spodzie) ani nie grzeje sie jakoś
> szczególnie.
>
> Komputer to Acer Aspire z procesorem Intel Pentium M 740, 1,73 GHz, 512
> MB ramu, 80 GB HDD, Intel GMA 900 i karta WLAN.
>
> Jeśli ktoś z Was wie coś co może zbliżyć mnie do rozwiązania problemu -
> będę wdzięczny. Jakieś testy zrobić? Jakiegoś softu użyć? Czy to soft,
> hardware, HDD się sypie? Każda wskazówka bedzie mile widziana!
>
> Kiedyś było tu wielu specjalistów których rady prawie zawsze były

Dodam jeszcze, że poobserwowałem trochę co się dzieje z komputerem
używając Process Explorera i zauważam pewną regularność, choć nie wiem
skąd się bierze. Proces (zjawisko? :D) nazwany Hardware interrupts
zabiera czas procesora w regularnych interwałach ok 25-30 sekund, screen
z wykresu:

http://yfrog.com/eicpuhj

(jedna kratka na wykresie to 5 sekund)

Co to oznacza?