Re: [Problem rozwiazany] Laptop Acer, obciążenie procesora, hibernacja

Autor: cyrylski <cyrylski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 22:17:24 MET DST

cyrylski pisze:

> Dodam jeszcze, że poobserwowałem trochę co się dzieje z komputerem
> używając Process Explorera i zauważam pewną regularność, choć nie wiem
> skąd się bierze. Proces (zjawisko? :D) nazwany Hardware interrupts
> zabiera czas procesora w regularnych interwałach ok 25-30 sekund, screen
> z wykresu:
>
> http://yfrog.com/eicpuhj
>
> (jedna kratka na wykresie to 5 sekund)
>
> Co to oznacza?
>
> Z serdecznym pozdrowieniem,
> Cyrylski

Hmmm, w tym monologu brakowało wyraźnie końca :D

Problem rozwiązany. Z nieznanej mi przyczyny przełączył się tryb
transferu z UDMA na PIO. Nie znam się na tym ale pomogło następujące
rozwiązanie:

ściągnięcie i odpalenie tego skryptu: http://winhlp.com/tools/resetdma.vbs

Opis działania krok po kroku tu (ENG):
http://winhlp.com/node/10

cytat:
"The most frequent use why a CD or DVD port falls back to PIO mode is a
scratched or otherwise unreadable CD or DVD."

Dokładnie ta operacja spowodowała zmianę ustawień - próbowałem odratować
stare DVD z kopiami zapasowymi pewnych plików. Płyta była uszkodzona a
problemy z odczytem doprowadziły do automatycznej zmiany ustawień przez
Windows (XP).

Pozdrawiam,
Cyrylski