Re: Laptopowe HDD i DVD na jednej taśmie?

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 12:56:26 MET DST

mescalero pisze:

> Dysk oprócz standardowych 44 pinów powinien mieć dodatkowe 4 piny do
> ustawiania trybu pracy. Natomiast w przypadku napędów lepiej upewnij się
> przed zakupem czy dany model bezproblemowo wspiera CS. Niektóre starocie
> miały "na sztywno" zablokowany tryb pracy (np. jako Master), tak że nie
> dało się w praktyce go zmienić.

Często napędy mają na przykład jakiś tyci tyci przełącznik :) Jeśli
mówimy o slimach do laptopów, ale informacje na pewno są do znalezienia
w internecie, a co do dysku to zwykła przejściówka z allegro za 5zł
wystarczy.

Nie wiem do czego ten pecet, ale może zeknij na dyski SSD? Są już w
miarę tanie, chyba, że zależy Ci na ilości przechowywanych danych, wtedy
póki co SSD odpada ze zwględu na cenę :)