Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 12:55:14 MET DST

Witajcie,

SPRAWA ROZWIAZANA.

I dla ciekawosci niektorych mowie co bylo nie tak. Klawiatura & blad BIOS.
Podlaczenie klawiatury USB z przejsciowka do PS2 powodowalo jakis blad, przez
co komputer w ogole najprawdopodobnie nie wstawal.
Podlaczenie tej samej klawiatury bez przejsciowki, tylko bezposrednio pod
gniazdo USB powodowalo ze komputer zaczynal dzialac normalnie.
Po upgradzie BIOS`u problem zniknal.

Ten sam monitor jak mowilem dzialal na innym starszym komputerze - bo
zwyczajnie tam nei bylo problemu ze zlym rozpoznawaniem klawiatury USB na
przejsciowce.
Ten sam nowy komputer dzialal bez problemu u mnie, poniewaz kolega przynosil go
do mnie bez klawiatury i wlaczalem go bez klawiatury lub z moja (ja mam PS2),
wiec problem klawiatura USB na przejsciowce PS2 sie nie pojawial.

:)

A dzis kazalem rpzywiesc go calego, tzn monitor, komputer i klawiature i sobie
to posprawdzalem wszstko.
Jak widac najprostsze rozwiazania zazwycza sa poprawne :)

pozdrawiam wszystkich,
Kuba